pasta surprise.

Idag var jag duktig och lagade riktig mat. Sån där mat som inte Morgan orkar ta sig tid att laga. Så jag skrev ut recept från internet och lagade en riktig festmåltid. XD haha. Det blev en pasta surprise! I den var det bland annat quornfilé i bitar, paprika, champinjoner, mango och en massa goda kryddor. :)


                 
                                                                   Pasta surprise.

Idag var jag ju också på Faktorimuseet och det var himla kul! Skriver mer om det sen och då har jag förhoppningsvis fått lite bilder som Lina tog. :) Jag gjorde iallafall en krok! :D haha den blev fin. Sen efter skolan gick jag på stan. Tyvärr. Gick in på H&M och hittade en massa fint. :) En ny jacka bland annat. Lägger upp bild sen. :)

Nu ska jag äta kvällsfika med mamma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0