ska vi gå hem till mig och ta en kexchokla'

Igår gick jag upp ganska tidigt för jag skulle luncha med Elin! :D Vi hade bestämt att
 vi skulle gå till Waynes. Vi kände för att vara salladstjejer så hon köpte en med
 kyckling och jag en grekisk. Mums! Det måste vi göra snart igen! <3

Sen gick jag till skolan för jag skulle ha lektion. Den blev ganska så rolig faktiskt.
 Vi satt i våra basgrupper och gjorde talövningar. Det var bra och lärorikt. Kommer
 definitivt använda mig av det och skriva om det i min hemtenta! Tror jag ska rikta in
 mig på talängslan och hur viktigt det är att träna barnen på att tala inför varandra men
 också att lyssna! Haha vad smart jag är. haha.

Sen på kvällen tinade jag upp lite muffins och dekorerade dem sådär fint. tih. 

          

För det är ju så kul! Invigde mitt nya dyra strössel. Det är det där rosa. :)
 De blev himla goda! Att det var smarties i dem gjorde inte saken värre. Mums.

Idag sov jag längelänge för att jag behövde det. Sen ringde jag Morgan lite
 och berättade att jag skulle komma med 15:06 tåget.
 Sen när jag väl kom till Västerås kom inte han och mötte mig förrän typ kl 17:40.
 Då var jag lite ledsen. Hade väntat och väntat. Men det hade ju som vanligt blivit
 en massa strul med hans bil och blablabla. Är trött på det.
 Nu får det inte krångla mer!

När jag kom hem igen nu ikväll var jag jättehungrig så jag och mamma fixade mat
 på en gång. Pasta med paprika och chili färs. Jättegott! Är helt slut nu. Känns som
 om jag skulle somna direkt om jag gick och la mig. Uh. Antar att det är lika bra att
 öppna Word dokumentet och fortsätta på tentan.
 Och så har jag en supersvår och tidskrävande läxa tills på tisdag också! Herregud!

Imorgon bitti far mamma till Lysekil med sin kör så jag och Johanna får vakta
 hemmet hela helgen.
 Hoppas att Morgan kommer och umgås lite. :* Vi hann ju knappt pussas alls idag ju!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0