bluffin' with my muffin.

Idag hade jag sovmorgon. Började inte förrän klockan 13:15. SÅ skönt!
Vaknade så att jag kunde titta på Våra Bästa År imorse. Tror jag... eller var det igår?
Haha. Jag tror det var idag. Det var iallafall jäääättebra. Nu händer det grejer!

Men jag höll på att komma försent till skolan. Åh.Jag hatar att stressa. Vet inte varför
det blev så. Jag som vaknade i god tid och allt. Men så blev det. Hann íallafall. Läraren
hade inte ens kommit än. p: Lektionen var inte så givande...
Vi pratade om Läroplanen och lite om responsgivning. Det var i och för sig ganska bra
eftersom del 2 i tenten ska handla om just det.
Men lite tråkigt. Det var också sista lektionen med Stefan. haha skönt. p: Behöver lite
variation på lärare känner jag. haha. Sen ska vi ha Ove tror jag. p:

Kom inte hem förrän klockan 17. Då satte jag igång med att leta rätt på
studievägledarens mailadress. Måste verkligen höra med henne om
IT-föreläsningen och Informationsmötet i Västerås på fredag är obligatoriskt.
Viktigt är det nog, men jag hoppas på att kunna boka en tid istället för att åka dit då.
Men jag vet inte.

Sen fixade jag och donade med lite muffins. haha. Därav rubriken. p:

    
           
     
    
    
Det är ju kul att vara kreativ. :)

Imorgon och på torsdag är jag ledig! Jippie!

Nu ska jag prata med Morgan i telefinken. :*
  


Kommentarer
Postat av: ♥ Sofia ♥ Foto ♥ Fotboll ♥

Riktigt söta, är det svårt att göra såna fina? :)

2011-07-27 @ 09:11:03
URL: http://fiastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0