cupcake.

Jag har hunnit med mycket de senaste dagarna. Haha. Kommer inte ens ihåg
allt. typ.
I torsdagskväll började jag färga sockerpastan som jag köpte med mig hem
från västerås. och dagen därpå så började jag fixa muffinsarna som Ann skulle
få i födelsedagspresent. :)
 
               Blommor av sugerpaste    och     muffins som Ann fick. :)
Det var kul på kalaset och speciellt att få träffa Karin och Jonna igen! <3 Det var
ganska länge sen sist ju. Muffinsarna blev också en lyckad present.

Morgan och jag träffades inte då eftersom han ville spela. haha. Så vi skulle ses på
fredagen. Men...
Klockan 14 på lördagen ringer han och låter sådär ynklig. "jag är sjuk" säger han. <3
Lille söt hade blivit förkyld. Så han fick vila hela dagen. Men han blev inte bättre
så han fick stanna hemma.
Vi firade Halloween lite här hemma iallafall...
                   
                          Vi dukade fint på bordet. Halloween-tema såklart!

                    
                             Vi färgade riset svart! haha. Min idé såklart.

              
                                   Och jag hade bakat halloweenmuffins
:)
Saknade Morgan. <3

Idag mådde han däremot lite bättre så han kom en sväng. Vi gosade och låg
under filten. Haha. Det är bra söndags-göra. Sen hjälpte han mig att sätta upp
skenorna på väggen så att jag kunde få upp hyllorna som jag ska ha film i.
                  
                                                       Nya filmhyllor!

Imorgon är det skola igen. Börjar kl 09:15 dessutom. uuuuuuh.
Kommer inte komma upp. haha. vi ska ha storföreläsning om god knows what.
är inte ledig en enda dag denna vecka. såklart. men jag går bara halvdagar.
Tur det. Nu börjar en ny kurs! Hejdå Lärarens Uppdrag. Hej Lärarens Arbete!
Hoppas att den är liiite roligare. kanske. eller nej. antagligen inte.
Jaja. Lämnade in min TEN2 idag också. :) Spännande. haha.

Nu blir det nog lite Våra Bästa År innan det är läggdags. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0