20150509-20150515

Efter att inte ha varit i Spanien på väldigt länge, var det dags igen. I vintras bokades en resa in och den gjorde jag tillsammans med Karin som jag jobbar med. Veckan bestod av sol, bad och lugn. Precis vad jag behövde efter en stressig vår.
 
 
 
Första kvällen tittade vi runt i området och sen åt vi tidig middag på indiska restaurangen. Min favorit!
 
 
 
 
 
Andra dagen latade vi oss i solen med frukt och sangria. Det är semester, det.
 
 
 
 
 
På kvällarna satt vi ute och pratade till sent, åt pringles och spelade yatzy. Karin vann.
 
 
 
 
 
Fjärde kvällen åt vi grekiskt. Vi hade varit vid havet hela dagen och bränt oss litegranna. Det är ju så skönt att ligga där i sanden, lyssna på vågorna och bara njuta.
 
 
 
 
 
Indisk take away är inte helt fel det heller.
 
 
 
 
 
 
Vår sjätte dag i Spanien var vår varmaste. 36 grader varmt i skuggan. Otroligt skönt! Det enda vi orkade med var att slappa hela dagen. På kvällen, som var vår sista kväll i värmen, gick vi till Italienska restaurangen och åt himla god mat. Och svalkande dessert! Vi avslutade alltså semestern på bästa sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0