året 2012 - augusti till december.

Jag och Morgan åkte till Parken Zoo på kattnatta. Vi såg mer folk än djur dock kändes det som. Vilken trängsel! Men glassen var god.
 
Sol och bad en sista gång vid Sommarhemmet.
 
I början av augusti fick jag hem min Teddy. Han var så liten, så liten! Gömde sig under sängen till en början men redan första natten sov han bredvid mig på kudden. Tuss!
 
Vi firade lilla Oscar som fyllde år med tårta och kalas!
 
Sen fyllde lillasyster 18 också, och det firades ute på bakgården med en massa gotti som jag bakat ihop.
 
 
Svampplockning med mamma och Morgan! Vi fick ihop rätt mycket.
 
Lilla Karin bjöd in till kalas. Augusti är en riktig kalasmånad! Gott fika som vanligt. Av oss fick hon presenter och en stor fjärilsballong i helium.
 
Vi hade loppis på vår bakgård i slutet av sommaren. Kul grej! Vi fick lite sålt iallafall.
 
Lady Gaga i Globen med min fina Morgan avslutade augusti månad! Wow vilken show!
 
I början av september jobbade Morgan på kattutställningen i Vilsta så jag gick dit och kikade. Så söta kissar!
 
Rensade lite i garderoben... Och det här är bara de skor som saknar skokartong, haha!
 
Gosmys med lille.
 
I september åkte jag och Morgan till Spanien igen och detta blev min tredje och sista resa för året. Vi slappade, solade, åt gott, drack gott, myste, badade och hade det sååå bra. Vill alltid tillbaka.
 
När jag och Morgan kom hem åkte min pappa och syster dit istället. Då gick jag och mamma ut och åt på Grappa bara vi två. Mys.
 
Lite mer svampplockning hann vi med.
 
Och bullbak till kanelbullens dag!
 
Sen firade jag först pappa som fyllde år. Vi fick god mat och glasstårta med hallon!
 
Och sedan firade vi Ann i slutet av månaden. Den här gången bjöds det på mat och blåbärspaj. Gott!
 
Katterna började vänja sig vid varandra. Tvättdags här ovan.
 
I början av november gick vi på spökvandring på Örebro slott. Mysigt och lite ruggigt!
 
Sedan var det Alla helgona och vi passade på att fira lite Halloween i samband med det. Ett besök på kyrkogården för att tända ljus och sedan hem och mumsa läskigt god kladdkaka.
 
Jag hade 6 veckor lång praktik också på förskolan under oktober och november. Som avslutning gjorde Noshörningarna och jag höstmålningar och som tack för allt fick jag en jättefin ljuslykta från all personal. Aw! Är fortfarande rörd av det. Snart börjar allvaret för skolan är slut när som helst.
 
Teddy och jag tittade lite fotboll. Han gillar det!
 
När jag kom hem en dag så hittade jag två små grå i garderoben. Haha, vilken syn!
 
Mysfika hos Elin en novemberdag var inte helt fel. En sån god kladdkaka och jag blev hooked on blåbärste!
 
Emelie och jag fortsatte med vårt examensarbete. Det var myyycket litteratur att ordna upp med som synes, haha!
 
Mamma och jag åkte på vår kyrkogårdstour till Katrineholm. Efteråt åkte vi till Dufweholm herrgård och värmde oss.
 
Den 7 decembber fyllde jag 22 år. Jag hade lite kalas hemma med tårta och kakor. Jag fick så mycket fina saker och alla var så snälla.
 
Vi pysslade ihop julkort med katterna på som vi skickade ut.
 
Kattmys på en stol. Äntligen accepterar de varandra!
 
Lussefika hos farmor.
 
Lilla Jul firades som vanligt hemma hos Pappa & Ann med alla nära och kära på pappa-sidan. Vi åt gott, skrattade, fick besök av tomten(Morgan, haha), öppnade paket och åt julgodis. Mys!
 
Paketinslagning inför riktiga julafton.
 
Dags att klä vår vackra gran!
 
Julafton firades hemma med mamma och Johanna, senare på kvällen kom även Morgan. Julmat, julgodis, paket, mys, Kalle Anka och allt sånt. ♥
 
Åkte till Elin för att se Tomten är far till alla barnen. En liten tradition vi har!
 
Nyåret firades med min fina Morgan samt bästa Elin och hennes Johan. Jag och Morgan lagade finmiddag och hade oss hela dagen i stort sätt. Till tolvslaget gick vi ner på stan för att skåla och titta på fyrverkerierna! Gott nytt år! 

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Ser ut som du har haft det bra:)!!

2013-01-08 @ 07:41:21
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Popkungen

fina bilder! :D

2013-01-09 @ 22:32:46
URL: http://www.popkungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0