two at a time.

#1 Solnedgång i Strängnäs.
#2 Morgan och jag.
#3 Smörgåstårta på jobbet.
#4 Drog till Spanien och drack Sangria.
#5 Och shoppade lite.
#6 Sen blev jag förkyld där nere...
#7 Försökte sola mig frisk - över 25 grader i skuggan varje dag.
#8 Sen åkte vi hem igen och jag fortsatte vara sjuk.
#9 Åt massor med apelsin. Mums.
#10 Finmiddag med Morgan.
#11 Elin & Sofia kollage.
#12 Godis är gott.
#13 Fika med Elin och Angman.
#14 Gav ett par Tomtetofflor till Elin.
#15 PLL halloween special hos Elin.
#16 Halloweenmaskerad på jobbet.
 
 
#1 Åkte med och tittade och lyssnade.
#2 Tända ljus på kyrkogården på Alla Helgona.
#3 Fika med min karl.
#4 Drömmar om Spanien igen.
#5 Mys i soffan med katt.
#6 Morgon,
#7 Ljus i morgonmörkret.
#8 Glittrande mössa på jobbet.
#9 En dag serverades det Quorn till mig på jobbet. Vilken grej!
#10 Survivor.
#11 Candace.
#12 Fars dag.
#13 Månsken.
#14 Ljusparty.
#15 Glöggmys.
#16 Waynes med Elin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0