spanien 20120919-20120925 - del 2

Pizza till lunch smakade bra efter en solig förmiddag.
 
Vi åkte till en ny strand i Dehesa de campoamor som låg ungefär 5 minuter bort med bil. Det var rätt mycket folk, men ett skönt sett att spendera eftermiddagen på. Vattnet var så varmt, så!
 
På kvällen grillade vi, Morgan åt kött och jag lax. Och så skålade vi med cava. Mums.
 
Flipflopsen på! Redo för ännu en stranddag.
 
Vi åkte till våran strand, som jag brukar kalla den. Min och Morgans. Vårt favoritställe. Favoritstrand. Den är bara för bra. Vi hade en avslappnande sista heldag.
 
Sista kvällen åkte vi in till köpcentret för att shoppa litegrann. Hittade en massa fint, bland annat två kjolar. På kvällen sen fick vi se en vacker solnedgång och sedan blev himlen alldeles rosa.
 
När vi åkte till flygplatsen nästa dag hann jag ta kort på några flamingos! Så fina, haha.
Klockan 19.20 landade vi i Sverige igen. Nu blir det nog ingen mer resa på ett tag..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh vad härligt det ser ut!

2012-11-14 @ 19:20:16
URL: http://byklara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0