far and away.

                       

Jag har ju gått och blivit sjuk. Därför får jag fördriva tiden med serier och film. Rätt underbart om man bortser från sjuk-delen av det hela. Iallafall, idag tittade jag på en av mina absoluta favoritfilmer ännu en gång. Filmen heter Far and Away(Svensk titel: Drömmarnas Horisont), med Tom Cruise och Nicole Kidman. Tror att den är från tidigt nittiotal då de båda var lite yngre om man säger så. Filmen handlar om fattiga Joseph och rika Shannon i Irland som båda har en gemensam dröm - att äga egen mark i Amerika.
Den är helt jäkla underbar. Se den!

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Krya på dig :)

2012-03-09 @ 13:52:38
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0