two girls next door.

För någon vecka sen fick jag för mig att ta upp mitt tittande av serien Kendra som jag började se för ett par år sen. Fixade fram alla säsonger och sen strecktittade jag i några dagar. Haha. Hur kul som helst! Jag bara älskade Girls Next Door när det gick och detta är ju av samma skapare. Kendra är ju för rolig.

                         

När jag hade tittat klart på Kendra så fixade jag fram hela Hollys World-serien som jag också började småtitta på för något år sedan. Haha, I just can't get enough eller nåt. Holly är ju en underbar person och hennes entourage är rätt roliga.
Detta är verkligen två lättsamma serier för oss gamla Girls Next Door fans! Haha. Ett hett tips.

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0