no more aching troubles

Herregud. I fredagsnatt blev jag magsjuk eller nåt i den stilen. Vaknade vid 04 och sen vare bara kört. Fy tusan. Så dåligt har jag inte mått på väldigt väldigt länge. Jag måste fått nån bacill i mig alltså. Jag var dessutom i Västerås hos Morgan när allt detta hände och morgonen därpå, alltså igår, skulle han och hans kompis iväg vid 08 och spela innebandy. Så jag lyckades få mamma att hämta mig kring 12:30. Fy tusan. Sen vilade jag bara hela igår. Mådde riktigt illa. Ingen apitit, ingenting. Orkade knappt titta på Eurovision. Sov lite mellan bidragen. Tjoffade i mig en ibumetin strax innan sista bidraget och sen var jag okej tills röstningen avslöjades. Tur det, för hej vad bra det gick för Sverige! Kul! Natten till idag har jag lyckats sova mig igenom. Så skönt. Och nu imorse åt jag en skål yoghurt. Skönt.

Saknar min karl. Tur att han är påväg hit. ♥


Kommentarer
Postat av: marie

Vilken mysig bild!!! :)

2011-05-16 @ 01:35:09
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0