igår valborg.

Igår blev det en riktigt mysig Vaborg. Helt perfekt. Jag fixade middag här hemma till mig och Morgan. Nästa gång är det hans tur. Haha. Vi åt så mycket gott! Haha ja jag tyckte faktiskt att jag hade lyckats riktigt bra. Vi blev mätta och belåtna. Sen bilade vi iväg till Syndbyholm och tittade på majbrasan och fyrverkeriet. Men så kallt det var igårkväll! Trots att jag hade 3 tröjor och en jacka. Jaja. Morgan värmde bra han med. Sen gick vi ner till vattnet och det var så fint! Himlen var underbar och min karl var underbar. Åh. Haha vi hade rätt kul där. Sen bilade vi hem igen och då bjöd jag på efterrätt. Efter det drack vi drinkar! Skål.

        

Fler bilder här.


Kommentarer
Postat av: jbjewelry

Hej, på jbjewelry har vi smycken till super priser. Vi säljer allt ifrån earcuffs till armband, du kan även komma med egna önskemål. Sedan säljer vi även vårat egna hårsmycke, beställ innan 7:e maj och få en present på köpet!



mvh jbjewelry

2011-05-02 @ 00:06:30
URL: http://jbjewelry.se
Postat av: rebecka

Nu säljer jag blont fint löshår som är helt oanvänt. Kika in och se om det är något för dig :)

2011-05-02 @ 20:18:33
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0