vampire diaries.

Japp, precis som rubriken lyder så tänker jag skriva om Vampire Diaries. Serien alltså. Som jag har dissat sådär lite halvt hela tiden. Men nu, nu satte jag igång och tittade! Därav inget bloggade på ett tag! Haha. Började titta i fredags har jag för mig (bra hobby att göra när man är nyopererad ungefär). Och nu är jag alldeles strax klar med säsong 1. Så himla bra! Haha. Mycket bättre än Twilight. Och det är ju underbart när man får så mycket av en serie. När man kan streckkolla massamassa. Det är toppen!
Så detta är ett hett tips. The Vampire Diaries. Nu ska jag fortsätta titta...


   


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är riktigt bra! Tur att du började kolla :) Själv följer jag det slaviskt, liksom DH och GG så jag har inte hunnit med att kolla på True Blood än som alla säger är så bra. Det går ju på sommrarna nu när de andra serierna har uppehåll vilket ju är väldigt praktiskt :)

2011-06-28 @ 20:42:35
URL: http://modeochinspiration.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

TVD är så himla braaaa! Men jag måste säga att det blir lite väl tvistat ibland, speciellt säsong 2, haha.. men gud vad jag längtar till nästa säsong :)

2011-07-03 @ 14:31:56
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0