gypsy and the cat.





Idag har det varit en varm och skön dag. Eller, den började inte så skönt. Åkte till sjukhuset och tog bort stygnen i munnen. Fy fan vad ont det gjorde. Herregud. Aldrig mer. De hade tydligen vuxit fast till en viss del i läppen. Det blödde en del och smärtade trots lätt bedövning. Ja, aldrig mer säger jag bara. Det ömmade hela eftermiddagen sen. Men mot kvällen åkte jag och Morgan på utflykt. Jag hade gjort smörgåsar och blandat saft. Vi hade med det i kylväska så det höll sig gott och fräscht. Mums. Och så satt vi och åt det mitt ute i ingenting ungefär. Vid vattnet. En god dag.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vad fint solen faller på min solbränna på bilden =)

2011-06-29 @ 20:04:49
Postat av: Sofia

sv: haha! sluta sola med vantar då. ;)

ne, men det är väl skuggan som gör det värre. kanske.

2011-06-30 @ 16:21:58
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0