värme.

Idag har det varit en handyman hemma hos oss medan jag va i skolan. Han fixade så det kommer värme från mitt element. skönt. Men det kunde gott fått varit lite varmare ändå. Har vridit på fullt, men det känns knappt. Nackdelen med gamla hus. Och att bo på bottenvåningen.
Jag hade städat upp lite till handymannens besök men hur stor roll har det när en katt krupit ner i underklädeslådan och sparkat ut alla mina trosor på golvet. Undrar om det hände innan handymannen kom, eller efter. Jag vet inte. Men de låg där på golvet när jag kom hem. Ovärt.
Var i skolan i Västerås idag. Det var riktigt tråkigt. Så himla dumt att man inte kan få ha sin basgrupp i den stad man bor i. Jäkla skit lärare och jäkla skit kurs. Så är det. Jag hatar Mälardalens Högskola. Börja aldrig där.
Jag skulle mycket väl kunna sluta nu på en gång, men jag är ingen sån. No quitter. Så jag ska kämpa på och så ska jag klara skiten galant!

     
      Såhär trött är jag med. Gäsp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0