toy story.

Det har blivit dålig uppdatering nu på helgen. haha har haft så mycket annat att göra. Och mycket har hänt.
Min stackars kamera verkar ha gett upp för gott. Det går inte att fota med den längre iallafall. buuhu. Det känns heller inte som om jag har såpass god ekonomi så att jag kan köpa en ny. Vi får väl se hur det löser sig. Somehow.
Igår var jag och Morgan hos Ann & Pappa och åt middag. Morgan jobbade lite där också med elektriska saker. haha. Fixade upp lite utebelysning hos dem och så. Elin & Oscar var också där. :) Det var kul att träffa de igen.

Klockan 13 går Toy Story 3 på rio 1. Så jag och Morgan ska gå. :) Biomys mitt såhär på morgonen. haha. Vi har nyss ätit frukost. Mums. Nu ska vi göra oss klara för biomörkret. :)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är allt med dig babe? (:

2010-09-12 @ 16:19:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0