study.

Idag har jag haft studiepass så jag har pluggat. Började med att skriva på reflektionstexten inför litteraturseminariet så nu är den nästan klar. :) och sen renskrev jag min anteckningar från föreläsningen i torsdags. haha det blir liksom mycket roligare när man skriver med lila och rosa bläck än tråkig blyerts. :) Men mitt i allt så kom det en katt och la sig i mitt knä och på mitt block. Det försvårade renskrivningen något. Haha men hon vägrade att flytta på sig så det var bara att gilla läget.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaw :) söt!!

2010-09-06 @ 19:00:49
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Haha det där är så typiskt min katt! Han är så sällskapssjuk så han ska alltid vara på än istället för bredvid! När jag och mina bröder spelar kort lägger han sig mitt i spelplanen xD

2010-09-06 @ 22:53:53
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0