söndagsseg.

Ja idag är jag söndagsseg. Har inte gjort någonting nu på kvällen.
Tidigare idag var jag och Morgan hos Elin, Erik & Oscar. Åh, Oscar har blivit så stor. Ingen bebis längre. Inte alls. han fick en ny leksak av Elin. Haha IgglePiggle. Mycket mysko leksak. Men Oscar gillade den.
Imorgon börjar en ny vecka. Jag hoppas att den går fort och bra. På tisdag har vi muntlig redovisning med basgruppen. Det ska faktiskt bli rätt kul. :) Tror jag.
Sen vill jag ha freeedag. Första ska jag ha muntlig examination av pra3 och sen ska jag till moster i örebro. Det är det som jag ser fram emot. inte pra3an. haha. Moster fyller år på fredag. :) Det blir kul.
Men först måste det ju bli måndag och så vidare.

gonatti.

     
      Såhär brukar lille katt sitta och titta ut när man kommer hem och ska gå in på baksidan. Haha, så söt.
      Hon hör liksom när man kommer. När man går. Då hoppar hon upp och tittar ut.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: De borde du absolut göra! =) Dem var skitgoda :) haha.

2010-09-26 @ 23:59:59
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0