familiar faces.

Nu är det kväll som har blivit natt och jag ska strax sova.
Tittade på Halv Åtta Hos Mig tidigare ikväll. De är i Eskilstuna nu! Han som de va hos idag bor i mitt gamla hus. haha. Uttermarksgatan. Mhm. Flyttade därifrån 2006. Och imorgon ska de vara hemma hos en gammal klasskompis pappa. haha. Så deras hus är också rätt bekant. Kommer ihåg att han jobbade med viktiga saker i sitt kontor som låg i garaget. haha. De har verkligen en jättefin villa. Har varit där på kalas ett par gånger också back in the days. haha. Det blir kul att se imorgon!

Idag var en pissdag på ett sätt, men helt okej på ett annat sätt. Jag tänker på skolan. Negativa attityder från en i studiegruppen blir lite för mycket ibland. Åh. Palla liksom. haha. Imorgon har vi redovisning av vårt grupparbete i Västerås. Heldag. Jag dör. Trösten är att vi är lediga ons-mån sen.

Nu ska jag titta på nåt på datorn och sen somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0