konstigt.

Var inne på H&M en snabbis idag och upptäckte något mycket märkligt. Tog med två, visserligen olika, par byxor in i provhytten. Det skiljde ungefär drygt 2 storlekar emellan de - men båda satt lika bra på! Är inte det konstigt? Hur tusan ska man veta vilken storlek man har egentligen? Haha. Slutade med att jag köpte de i storleken mindre såklart. haha. Trodde aldrig att de andra större skulle passat. Illa att de gjorde det. Men kul att de som var 2 storlekar mindre passade. haha. Märkligt. Fyndade iallafall. Det var ett par vanliga slimmade svarta jeans med fickor bak. 99:- på H&M alltså. Fint det.

Nu ska jag äta en sen frukost. Har varit hos tandläkaren hela morgonen. iiih. Orkar inte skriva om det nu.
Just ja, borde städa idag också. Fixa ordning. Mitt rum är en katastrof.

     
En ledsen(?) katt i sängen som är fylld med saker. haha. Det är jag o katten idag.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

så söt katT=)

2010-11-10 @ 15:40:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0