tired.

Trött. Jag är så trött på skolarbete. Nu måste jag få en paus snart. Annars vet jag inte vad jag gör alltså. Siter vekligen i skolan från 10-18 varje dag nu. Det är såååååå jobbigt. Grupparbeten är inte min grej alltså. Jag är alldles för bekväm för det. haha.

När jag kom hem idag på kvällen hade jag fått två avier från posten. Så det var lite spännande. Haha det ena visste jag vad det var, men det andra blev en överraskning. Det var moster som hade skickat lite urklipp om muffins som vi pratat om, och så fina muffinsformar! Pepp på att baka muffins nu ju.

                

Imorgon ska vi iallafall filma lite material till vår redovisning som är den 19e. Alltså, det är supersnaaart. Jag dör. Vi ligger så himla mycket efter. åh.
Vi ska också försöka hinna spela in vår berättar-röst till faktafilmen som Mella illustrerar till oss. :) Kom på att det kanske vore ganska smart att ha berättarrösten klar, så får hon skapa filmen till den. haha. Jaja. Det ska vi göra imorgon.
Sen ska jag träffa Morgan! ♥

Jisses vad det blåser ute. Det låter som om att balkongen ska blåsa ner. Eller bort. Galet.
Jag tycker att det är lite läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0