thursday.

Idag försov jag mig och kom försent till studiegruppen. Det var inte så bra kanske men de blev inte så arga. Jag brukar inte vara sen annars så. Vi fortsatte att jobba med vår elevverksamhet och kom en bra bit men tyvärr så räcker inte det. Vi måste skriva minst en sida till har jag för mig. uh.

Sen tog jag 15:15 bussen till Västerås och min Morgan! Hade saknar honom massor ju. Så det blev mycket pussar. :) Dessutom åkte vi till Media Markt och letade efter en bärbar dator till honom och en extern hårddisk till mig. Men vi gick därifrån tomhänta. haha. Men jag såg ett bekant ansikte.. XD Skriver mer om det imorgon tror jag. Nu ska jag gå ifrån datorn en stund. Det behövs. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0