the weekend.

Jag och Morgan har hunnit med en hel del i helgen. På fredagen tog jag tåget till Västerås så jag kunde shoppa lite. Hittade ett och annat på Gina. Sen mötte M upp mig och så gick vi till Subway. Vi köpte med varsin stor macka och så åkte vi hem till mig. :) Vi moffade och sen rusade vi ner på stan.
För vi skulle gå på bio!
Vi skulle se Robin Hood. Jag var lite sådär opepp men iallafall. Köpte en chokladrulle och så fick vi bra platser.
Haha, filmen var lite krig-ig men sen kom jag in i det. Så då gjorde det inte så mycket. Det är ju en fin historia. :)
Men den var rätt lång. Nästan 2,5 timmar. Men men. Fick lite ont i benen som vanligt. haha.
Mysigt var det iallafall.

        
                    

På lördagen firade vi min namnsdag med slagstaglass och sen champagne och jordgubbar på kvällen. haha värsta mysigt ju. :) Perfekt. Det finns inte så mycket mer att skriva om det. Det bara va skitbra.




På kvällen blev det som sagt jordgubbar och champagne. Och så tittade vi på Alice i Underlandet. :)
Morgan tyckte att den var knäpp. haha. :D Myshelg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0