idag.

Idag sov jag till klockan 12:30. Det spöregnade ju ändå ute så vad är då vitsen med att gå upp ur sängen? Jag tog det lugnt och duschade.
Sen blev jag tvungen att gå ner till stan. Hann in en sväng på H&M och där hittade jag en svart kofta. Åh den är så perfekt! Tror jag. haha. Köpte den i storlek 34 men kanske ska byta till en större. Jag vet inte än.

Alltså det har verkligen regnat hela dagen. Och kvällen. Och jag antar att det ska regna inatt med?
Imorgon vill jag ha sol. Måste bättra på min ickexisterande bränna. haha. Nej men liiite brun har jag nog blivit. Har ändå bara satt ute och solat 2 ggr detta år. haha. Men jag blir lätt brun. :)

Imorgon blir det kul :D surprise surprise. tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0