fre-lör

Morgan kom till mig i fredags. Jag fick en stor bukett med blommor. De är så fina. :) Och så fick jag choklad också. haha. Jag är ett choklad-freak och så är det bara.



Senare på kvällen gick vi på Sex and the City 2. Jag hade ganska så stora förhoppningar. Och det visade ju sig att den var riktigt bra! :D Mycket rolig. Jag tycker att den var bättre än 1an. Och uppföljare brukar ju oftast inte vara det. Så, bra gjort av dem.

Hela lördagen regnade ju bort kändes det som. Lite synd. Det både åskade och blixtrade ju. Jag tycker att det var lite läskigt mensom tur var så va ju Morgan hos mig.
Jag hade redan innan bestämt mig för att heja på Tyskland i Eurovision så det var ju skitkul att det var de som vann! :D Lycka. Morgan höll på Belgien och mamma på Turkiet. Så det blev en helt okej lördag iallafall. Tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0