flaws.

Alltså gud vad skönt att sommaren och solen är här. Jag älskar att vara solbränd. Meeeen...
Det hade varit ännu roligare om man slapp vita hudbristningar på benen. haha. Min vanliga otur! Tycker inte att jag gått upp sååå mycket i vikt, och framförallt inte på benen. Men tydligen. För strecken blir bara fler och fler och längre och större. Tur att jag redan hittat mig en karl(♥ Morgan) för med mina zebraben skulle jag nog inte lyckats fånga nån idag. tihi.

Så jag tänkte, när jag låg och solade: jaha, då slutar jag väl äta allt onyttigt ett tag och ser om det avtar. Men så får jag ett sms ifrån Mella och hon undrar om vi ska ses och fika. XD Så gick det med det! Haha. Nej, men jag ska ge det ett försök. Ingen idé att tycka synd om mig själv. Det är bara att kämpa på även om mina ben är förstörda för evigt. haha. Snart är det ju höst och vinter igen och då åker ju strumpbyxorna på. tih.

Nobodys perfect?

Och nu verkar det som om det ska börja regna. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0