balsta.

Ikväll var jag med Mella på Balsta och tittade på Svart. :D Det var jättekul. Innan spelningen började så gick vi runt i våra gamla trakter. Haha vi gick ju på lekis därute. Det var lite kul. :)
Det var roliga förband och Svart var underbara som vanligt. Saknade lite kör på Allmän Egendom Inatt bara. Haha men det är väl för att jag är van med det eller så. Ringde Elin flera gånger så att hon också fick höra. Svart spelar ju inte så mycket i England alltså. haha.
De körde gamla favoriter och låtar från nya skivan. Såklart köpte jag den och fick den signerad. haha.
Bilder kommer imorgon för nu är jag sååå trött. Natti.


Kommentarer
Postat av: elin

tack för det vännen! :) önskade jag också hade en signad skiva.... :( hahah <3

2010-05-09 @ 23:58:29
Postat av: Sofia

aaw. men de säljer den på cdon iallafall! Men inte signerad då förstås. p: Men vi får ragga upp de i sommar efter nån spelning så kan du få autografer. tihi. <3

2010-05-10 @ 21:17:50
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0