you win some, loose some.

Sen förra sommaren har jag gått upp ungefär 8 kilo. Det är INTE bra. Haha och det blev ännu mer påtagligt när jag testade sommargarderoben. ALLA mina shorts är för små! De går inte att knäppa igen.
NU måste det bli ändring på det här. Vad har hänt? Jag måste helt enkelt sluta äta så mycket onyttigt. Det gjorde jag inte förut. Drack aldrig läsk och åt bara godis ibland vissa helger. Nu har jag ju kommit på att jag tycker om Cola och så äter jag godis vaaarje helg. Illa.
Usch mår illa på mig själv alltså! Haha nu blir det ändring! Ska börja hemma-träna lite lätt minst varannan dag i iallafall 15 minuter och så ska jag inte äta onyttigt på vardagarna. När all snö är borta ska jag ut och gå långpromenad i rask takt, helst varje dag! Jag är inte ute efter att bli särskilt "fit", utan vill helt enkelt komma i mina gamla shorts igen... p:

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0