weekend.

Nu är det söndagskväll och ännu en helg är snart slut. Men det har hunnit hända ganska mycket iallafall. I fredags pluggade jag och skrev i stort sätt klart min reflektionstext. Har lite kvar att skriva men det tar jag imorgon. Är inte direkt nöjd med den men jag hoppas att de inte lägger så stor vikt vid den. Jaja. Sen på kvällen tittade jag Lets Dance och inte så mycket mer hände.

Igår, lördag, gick jag upp skapligt och fixade iordning mig. På eftermiddagen gick jag med Ann & bäbis Oscar till farmor. Pappa tog bilen dit. haha. 

               

               

Det var kul att träffa farmor. :) Hade inte sett henne sen i mitten av december när vi var där och lussade. Hos farmor fick vi gott fika men Oscar fick nöja sig med sina majskrokar. haha så söt!

Efter farmorbesöket så följde jag med hem till pappa, och de var ju barnvakt till Oscar denna dag. Så jag hängde där ett tag till Morgan kom dit och hämtade upp mig. För vi skulle ju gå på bio! Vi parkerade på stan och hann med att gå till Subway och köpa varsin macka. haha bättre det än en massa godis(men vi åt ju det också såklart. p:). Vi såg på Shutter Island. HEEEERREGUD vad bra den var! haha VERKLIGEN en häftig film. Går fortfarande och tänker på den alltså.

               

Dessutom är ju Leo med i den och då brukar det ju inte gå fel. haha. Men den var verkligen... en utmaning.
haha lite knepig och jag tyckte inte alls att den var förutsägbar! Men jag hade ju inte läst boken innan så. LÄTT bästa filmen detta år. Hittills. Tror fan att den kommer slå Alice i Underlandet som jag ska se nästa vecka. tih.

Sen på kvällen blev det hemmagos och mys. :) Idag har också varit en mysdag. Jag, Morgan och mamma har spelat spel och mamma vann. Såklart. Men jag slog Morgan iallafall. Haha! Det brukar inte hända.
Myshelg. ♥

               
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0