today.

Idag är jag ledig och borde börja skriva min reflektionstext till språkveckan. Ska ta tag i det sen.
Just nu tittar jag på Våra Bästa År, PÅ TV! Haha det var säkert ett halvår sen, minst, som jag har kunnat göra det. Har alltid legat efter och därför tittat på det på Youtube. De lägger ju upp hela avsnitt där. Men NU, nu är jag ikapp! Haha. Så nu kan jag äntligen titta på det på riktigt. :) Ganska kul. Men imorgon är det skola så då hamnar jag efter igen.

Senare idag på eftermiddagen ska jag, mamma och syster iväg och titta på en lägenhet. Jag vill verkligen inte flytta men vi har inte råd att bo såhär som vi gör nu. :( Alldeles för dyrt med 129 kvadrat. Men jag älskar den här lägenheten. Fan. :( Nu ska vi titta på en i Ho Chi Minh- valley. Haha som jag kallar det. Tror jag fått det från Morgan?
Det är INNE i Nyfors om man säger så. Den stökiga delen med hemska snorgröna/mingröna balkonger. Fult men billigt. En trea på ca 80 kvadrat. Vi får väl se hur den är. Vi har ju inget mer val än att titta. Men vi ska ändå inte flytta förrän till kanske juni. Så himla tråkigt att flytta dit DÅ. Uh. Älskar den här balkongen ju. Haha vill inte ha en snorgrön/mintgrön. De är verkligen hemska! ): Jaja.
Tänkte hitta en karta på eniro för att visa var det är men jag har inte adressen och mamma svarar inte på smset där jag frågade. Haha så jag kanske uppdaterar med der sen. :)


Nu bor vi vid den lila pricken.
Lägenheten vi ska titta på är vid den fula mintgröna. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0