pluggdag.

Idag har jag pluggat hur mycket som helst. Det har verkligen behövts också.
Nu har jag post-it-at alla mina böcker om är till salstentan imorgon. Upptäckte dessutom att en av böckerna är feltryckt. KUL. Nej, inte alls. Det fattades liksom 3 kapitel. Helt galet. Får helt enkelt klara mig utan dem imorgon och det bara måste gå.
Men ärligt talat så känns det ganska kört. Kommer inte orka skriva klart. Haha. Tentan går ut på att lägga upp ett temaarbete kring ett ämne, som man får imorgon. Och jag tror inte jag klarar av det. :( Det verkar supersvårt, för man måste få in ämnena språk, naturvetenskap, tenik och matematik i temat. Uh. Får magont.

Sen har jag varit på Willys med mamma men också på stan där vi hittade presenter till Jonna som firar sin 4-åriga födelsedag på söndag. :) Det blev två härliga sommarklänningar från H&M. Tror nog att hon kommer tycka om dem.

Nu ska jag plugga lite till och sen sova så jag orkar med tentan på 5 timmar imorgon. XD Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0