lek + bio.

Idag började jag klockan 09:30 med dramapedagogik. Mötte upp Emelie och så gick vi till skolan. Dramapedagogik innebar lek. Vi lekte hela dagen. haha det var skönt och roligt. Dessutom tror jag att jag kan få användning av detta till tentan då vi ska lägga upp ett temaarbete med aktiviteter. :)

Slutade inte förrän klockan 16:00 så då rusade jag hem och slängde i mig lite mat. haha hade inte ätit någon lunch så det behövdes. Sen var det bara att gå ner till stan igen och träffa Mella klockan 17. Vi skulle ju gå på bio! :D Äntligen fick vi se Alice! XD Den var bra, heeeelt okej. :)


Nu fortsätter kvällen med tv, tv och tv. Har tittat klart på Familjen Annorlunda och nu är det ju
Svenska Hollywoodfruar! Efter det blir det Boston Tea Party. :)

Pepp på att vara ledig imorgon och på onsdag!
Saknar min karl. :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0