friday.

Skönt med fredag. Men jag har ju visserligen varit ledig igår och idag är jag också ledig. Haha. Men men, det är nåt speciellt med ledighet på lötdagar iallafall. Borde ha pluggat men det har jag inte gjort. Alls. har bara chillat. p:
Ikväll ska jag och mamma iväg och titta på en lägenhet där ett rum är 7 kvadratmeter stort. Kan det verkligen vara så litet..? Hela lägenheten var väl nästan 80 kvadrat iallafall. Jaja. Vi får väl se hur det ser ut. :)

Har nyss gått upp och tänka gå ut i köket och göra lite gröt men det känns ovärt eftersom syster plus en massa killkompisar är där(?) Man kan ju undra varför. Varken de eller hon borde vara hemma men de gör väl som de vill. Typ.

Är suuuugen på ett par vårskor - vita converse! Pepp. Måste ha. Det kanske blir till att gå till stan en sväng sen och införskaffa ett par. Om nu bara snön kunde försvinna. För gott, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0