do it with a tommy-gun.

Idag hade jag salstenta på 5 timmar. Det var inte så kul alltså. Haha först när vi fick tentauppgiften och fick reda på temat så höll jag på att bryta ihop. XD Temat var... VINTERSPORTER! XD Herregud. Det var typ det värsta som kunde hända. Jag hatar både vintern och dess sporter. Och nu skulle jag göra ett temaarbete till barn i förskolan om det och försöka vara klämkäck och positiv till det? Jisses.
Jag bestämde mig för att iallafall ge det ett försök så jag satt från 08:30 - 13:00 och skrev den jävla tentan. p: Är inte direkt supernöjd men jag fick med alla begreppen som var centrala för utvecklingspedagogiken iallafall. Tror jag.
Det jobbigaste nu är att det säkert kommer ta minst 4 veckor innan jag får reda på om jag blev godkänd eller inte. Jag hoppas verkligen det för jag tror inte att jag pallar att göra om heeela skiten. Ja, för det måste man göra om man är underkänd. Det räcker inte med att komplettera. Nej, man får ett nytt ämne och ska skriva ett helt nytt arbete. NEJ TACK. Snälla Gud, gör så att jag blir godkänd.

Har spenderat tiden sen jag kom hem med att titta på Vbå. Tar igen lite på Youtube. Men herreguuuud vad jag är trött på fula Alex. Snälla, snäääälla kan inte denna story ta slut snart? XD Får trösta mig med att han kommer dö sen tack vare John. p:

                
                                             Skulle vilja skjuta honom med en tommy-gun. XD
                                                     Hatar hans pannrynkor och hängkinder.


Som plåster på såren för att jag är så sliten efter tentan så är jag ledig imorgon iallafall. Tur det. Är helt slut i huvudet. Men på måndag drar det igång igen... Fy fan.

Lite av helgen ska tillbringas med Morgan och så ska jag på kalas på söndagen. :D Lilla Jonna har fyllt 4 år! Ska strax slå in hennes presenter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0