anger.

Här följer ett långt argt inlägg:
Idag har blivit en arg dag även om den inte var det från början. Gick upp klockan 08 och solen lyste in i mitt rum. Hur mysigt som helst! - Ingen arg dag ännu.
Sen mötte jag upp Emelie och gick till skolan. Vi hade introduktionslektion inför tema 1. Det gick fort och var helt okej! Efter det hade vi mellangrupp, sen lunch och sen lite grupparbete. Allt gick finfint.
Klockan 14 ungefär mötte jag Mella på torget och så gick vi till Smak och fikade. :) Det var mysigt och så råkade jag säga att hon ska få en present imorgon för hon fyller. XD Jag kan aldrig hålla tyst. Vi umgicks och så gick vi en sväng till myrorna där jag hittade lite grejer som Mella tog hem till sig. p: Jag orkade inte släpa för jag skulle iväg till tåget ju!
Klockan 15:52 kom tåget in och jag gick på. Ringde Morgan och sa att jag var på väg och lite sånt. :) Tågresan dit var perfekt. Inget tågstopp och inga förseningar. Lovely!
När jag kom dit gick jag till Skrapan för jag skulle till Lagerhaus. Sen kom Morgan dit och då pussades vi. :) - Fortfarande en bra dag.
Hittade lite saker som jag behövde. tih. Men jag var framförallt där för att köpa nya lavendel ljus. :) De luktar supergott! Har alltid såna tända i mitt rum. Mysigt och så. Sen åkte jag och Morgan hem till honom och åt toast och tittade på ett My Name is Earl avsnitt från säsong 1. :) - Ingen arg dag fooortfarande.
Klockan blev mycket så då skjutsade han mig till tåget som skulle avgå 18:35. Vi kom dit ungefär halv och tåget kom in kanske... 18:38. Jaja, jag gick på. Vi åkte på en gång och så ringde jag till syster som, hemma, skulle buda på en auktion till mig på Tradera på ett sällskapsspel som jag har velat få tag på foreeever. - Allt gick fortfarande heeelbra. Bra dag..?
MEEEEEN så ringer jag och hon meddelar att internet lagt av på alla datorer. Att det bara står "begränsad eller ingen anslutning". PERFEKT. Auktionen skulle gå ut 18:45 och klockan var ca 18:40. Jag ringde Morgan och undrade om han kunde hjälpa till men icke - han var på gymet! Så det var typ helt kört. Såklaaaaart. MIN OTUR.
Ringer upp Johanna igen och klockan är 18:44. NU funkar internet meddelar hon.
MEEEEN. Just Tradera funkar inte för då står det bara "Webbsidan kan inte visas". Hon kommer ingenvart och allt är bajs. Klockan blir 18:48 började internet fungera PRECIS som det ska igen och inget krånglar. SUPER!?!?!?! JÄVLA SKIT BREDBANDSBOLAGET.
Jag missade auktionen med fucking TRE minuter. HERREGUD. Jag är så jävla olycksdrabbad att det inte finns. För vad händer sen??
JO. Klockan blir typ 18:55 och tåget tvärstannar mitt ute i fucking ingenting utanför Kvicksund. Där står vi tills klockan blir 19:17 och då åker vi vidare.

JÄVLA BREDBANDSBOLAGET OCH JÄÄÄÄVLA SJ!
= arg dag.

Bara Svenska Hollywoodfruar kan rädda mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0