västerås.

Idag var första sommarlovsdagen och det har varit riktigt varm ute! :D
Caroline väckte mig genom sms vid 10. Sen kunde jag bara inte somna om. Så då gick jag ut och solade på balkongen istället. Mycket skönt!
Jag är faktiskt rätt stolt över att redan jobbat upp en helt okej bränna. Haha. Annars brukar jag vara kritvit tills typ juli. Men vi hade ju några varma dagar då i Maj... :) Det gav resultat.

Idag är första dagen på länge som jag inte har hunnit powerwalka nåt. Får ta igen det nästa vecka helt enkelt. För jag tog 15:52 tåget till Västerås idag. Saknade min Morgan. :* Och så är det rätt skönt att bara komma bort litegrann ibland.
Ikväll är det final av Talang 2010. Morgan har sin kompis över också så jag är osäker på om det blir nåt Talang-tittade för min del. Haha vi får väl se om jag lyckas övertala dem. Haha. Men jag har inte direkt följt årets program. Det har alltid varit nånting annat liksom. Men lite insatt är jag ju, så det vore ju kul att se vem som tar hem vinsten. :)

Nu är pojkara' och köper pizza. Men de ska äta sallad tror jag. haha. Bara jag som är äkta moff ikväll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0