spiders web.

Alltså guuud. Jag hade precis varit ute i hallen och skulle in i mitt rum igen. Och så ser jag vääärldens spindel precis innanför dörren i mitt rum!!! Den var medelstor och medelsnabb. Men äcklig!!! Jag fick paaanik! Jag tänkte att "Jag åste ju döda den, den får ju inte springa bort nånstans i mitt rum och gömma sig. Då blir jag tokig" så jag sprang och hämtade papper men insåg ganska fort att jag inte skulle våga döda den med bara papper. Så jag tog en Hänt Bild tidning som låg bredvid mig och slog till den två gånger så den dog. Allt detta hände på typ 20 sekunder. Knappt. Haha alltså paniiik!
Jag haaatar spindlar. Jag är så rädd för dem. Uuuuuh. Sen ringde jag till Morgan och grät och sa att jag inte vågade ta upp den. Haha men han övertalade mig att ta papper och rusa till toan och spola ner den. Efter en stunds tvekan så gjorde jag det. Nu är den väck.
Såhär i efterhand inser jag att fan vilken tur att jag såg den! Annars hade den krypit runt här inne och... nej, usch. Jag vill inte ens tänka tanken. Aaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0