sommarlov.

Nu är det sommarlov.
Idag var sista skoldagen. Vi hade avslutning på morgonen. Det var inte så roligt. Jag satt och läste istället. Haha så jag vet inte vad de andra pratade om. Efter det satte vi oss och rättade Tema1 en sista gång. Vid 11:30 hade vi feedback på Tema2. Det gick faktiskt bättre än förväntat. :) Vi fick inte så många kommentarer. Iallafall inte så många negativa. De verkade tycka att vi hade gjort ett bra jobb. :D
Sen gick vi hem till Emelie och satte oss och rättade Tema2. Så nu är vi klara med den med och Caroline skickar in den ikväll. Vi är bäst. :)

Det har varit så fint väder idag alltså. Underbart! Men jag har inte hunnit sola någonting. Men men.
Nu på kvällen gick jag ut och powerwalkade. Och sprang. :) Det var skönt. Det var pefekt väder. Lite svalare nu liksom.

Så nu är det sommarlov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0