royal.

Idag har jag tittat på Det Kungliga Bröllopet hela dagen. Haha. Jag och Morgan började titta i brist på annat vid kl 13 på svt. Och sen fortsatte vi att titta. Inte så jätteintensivt. Men tvn stod på iallafall. Haha jag ville ju se hennes klänning.
När klockan blev 16 hade vi fixat iordning oss så då åkte vi till Tuna Park. Skulle lämna tillbaka lite saker och leta efter ett par leggings. Hittade en supersnygg bikini också! Lägger upp bild imorgon. :)
Efter Tuna Park åkte vi vidare till Slagsta Glass. Vi köpte varsin kaksnäcka. Men Morgan skar sig på läppen med skeden så han blev lite butter. Sen hämtade vi upp mamma i Torshälla och sen åkte vi hem.
De håller på att bygga om typ vid järntorget så Morgan blev skitsur på mig för det, för att jag inte visste exakt hur man skulle köra där. Så vi råkade hamna i fel fil. Och så vidare. Han blev ännu buttrare. Och arg på mig av någon anledning.
Så sen när vi kom hem till mig fick han lugna ner sig lite. Och så pussade jag hans läpp lite bättre. Sen blev det bra. Men så åkte han hem iallafall. Hah!
Så då fortsatte jag att titta på Bröllopet. Haha. Tittade hela kvällen, i stort sätt. Satt en del vid datorn också, men iallafall. Nu är bröllopet slut. Det var väldigt vackert! Gästerna måste va proppmätta nu ju.

Imorgon blir det kalas för Elin & Ida! :D Pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0