melon.

Idag var jag och Morgan på Tuna Park en sväng med mamma och syster. Jag shoppade runt lite med dem medans han gick runt i sina tråkiga affärer. p: Haha. Nejdå.
Hittade en jumpsuit, eller byxdress som jag kallar det p:, på Carlings. Så den köpte jag. :) En fin marinblå. Borde ta en bild och lägga upp. Sen skjutsade mamma mig och Johanna till pappa en sväng. Oscar var ju där så vi umgicks där en stund :D Elin och Oscar skulle äta hos pappa och ann nämligen. Oscar fick smaka melon. Haha det tyckte han va gott. :)

Nu ikväll har jag ätit färskpotatis och så jordgubbar nu till efterrätt med en magnumglass. Mums. :)




Självklart har Oscar fått en Maradona-tröja så han kan matcha pappa Erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0