hoppsan.

Nej men jag har inte haft tid med bloggen alltså. Jag har haft bättre saker för mig.
Igår var jag på middag hos pappa. Hela gänget var där som vanligt. Pappa, Ann, Elin, Erik, Oscar, Ida, Petter, Jag & Johanna. Morgan va borta. Men han kom till mig igårkväll. Det var mysigt. Men han ser helt knäpp ut för nu har han blivit ännu mer solbränd i nacken och ansiktet. Endast där. Resten av kroppen är kritvit. Snyggt. Nej, men han fattar inte verkar det som. haha.
Idag slappade vi. Hela dagen. Sen åkte han hem för han skulle ju jobba imorgon. Han hade ju bara tagit ledigt idag. Gull.
Imorgon ska det inte hända nåt vad jag vet. På onsdag blire fullt upp. Ska både till tandläkaren, titta fotbollen och gå med mamma och kolla på en lägenhet. haha. Busy day.
Men imorgon ska jag ba va. haha härligt med sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0