då och nu.

I fredags blev det mojitos och igårkväll blev det jordgubbar.
Så var min helg.



Idag är det ett år sen jag tog studenten. Alltså, guuud vad fort det har gått! Verkligen. Det känns nästan som om det var igår. Eller iallafall iförrgår.

Nu är jag ensam men snart ska jag åka med mamma och mikael till stora sundby slott. Något som vi brukar göra på nationaldagen. :) Inte för att fira direkt, men för att mamma ska sjunga. Och så är det ju så vackert där ute. Men idag är det väääldigt varmt så vi får se hur det ska gå. Haha det är alltid maaaassor med folk där. Jag hoppas på att hitta lite skugga.
Tänk om det hade varit såhär fint väder förra året.. Studenten hade varit SÅ mycket roligare. Men så är det ju, det där med otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0