busy.

Idag fick jag gå upp värst tidigt ju. Alarmet ringde 11:30. Haha. Gick och duschade och sen fick jag cykla ner på stan för jag hade tid hos tandläkaren. Jag trodde att jag visste vad de skulle göra med mig men.. nej. De mixade länge och väl i typ en timme. Nu ser jag helt knasig ut i munnen alltså. Haha. Typ lite ugly betty-stuk. Nu SYNS det verkligen. Och så meddelade han mig att jag ska agera tandläkare på mig själv under sommaren, för jag ska inte tillbaks förrän i mitten på augusti. Jaha, så nu ska jag pilla och dona själv. Vi får väl se hur det här ska gå. Det jag hann fatta var att jag skulle byta en gummisnodd varje dag. Och det har jag gjort nu ikväll när jag borsta. Hoppas att inget börjar krångla.

Efter tandläkarbesöket gick jag på stan en sväng. Började med H&M. De hade rea! Köpte ett par shorts och en kavaj för 200:- Snacka om rea liksom! Sen mötte jag upp mamma på Gina, men där hittade jag inget. Sen så gick vi och köpte jordgubbar och sen cykla vi hem.

Klockan 17 gick vi och tittade på en lägenhet. Den var sååå fin. Lite som den här, men mindre såklart. Vi får väl se om vi får den. Det var ett till par och tittade. De verkade väldigt intresserade och agerade lite som om den redan var deras. Hmpf. Vi får se hur det blir. 50% chans att vi får den iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0