sundbyholm.

Idag vaknade jag ganska så tidigt så då väckte jag Morgan. Haha der var ju så himla varmt i mitt rum. Sov ganska dåligt. Uh det är lite jobbigt men jag ska inte klaga på värmen.
Vi åt frukost först och sen drog vi på oss badkläder och åkte ut till Sundbyholm. Det var massor med folk där. Såklart. Haha men guud så skönt det var. :) Underbart väder och underbart sällskap. Tih. Efter ett tag lyckades Morgan få mig att doppa mig. Haha. Ååh så skönt det var att svalka sig. Vi badade ganska länge. :) Mysigt. Haha jag brukar aldrig bada utomhus i sjöar sådär. Men det var värt.
Sen la vi oss i solen och efter det köpte vi varsin Magnumglass. Morgan köpte en Gold och jag en Strawberry white. Haha fastän jag inte ens tycker om jordgubbsglass. Men jag var så sugen på vit choklad. Haha. Fick smaka lite av Morgans Gold. Den var faktiskt ganska så god. :) Lite för.. mycket kanske. Haha. Men mums på glass.
Vi låg och solade en bra stund till efter det. Sen åkte vi hem igen.

Mysigt dag! Verkligen. Hela helgen har varit underbar! I'm in love. ♥



Haha synd att jag inte kunde hålla ögonen öppna. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0