school.

Idag gick jag upp redan vid kl 11. Det var ganska tidigt för mig. Haha. Gick in i duschen och sen åt jag frukost. Yoghurt med jordgubbar såklart.
Klockan 14 mötte jag upp Lina och Mathilda vid skolan för vi skulle fixa klart Tema2. Haha vi är typ sist av alla. Så det var tvunget att göras. Vi lyckades faktiskt skriva klart och rätta allt. Men inte med att få upp det på Blackboard så att alla andra kan få ta del av arbetet. Och det var väl liksom det som var poängen. Haha. Så vi misslyckades lite. Men det är Blackboards fel. Alltid ska det krångla.
Efter vårt lilla möte hängde jag på stan en stund. Tittade runt lite och sådär. Köpt ett linne och ett par hjärtformade solglasögon. haha. Sen gick jag hem. :)

Peppar inför fotbollen ikväll! Yey. Och herreguuud vad spännande det blir imorgon när Spanien ska spela! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0