power meet.

Igår åkte jag till Morgan för vi skulle på Power Meet. :) Vi åt middag hos hans föräldrar. Mums för deras hemgjorda potatissallad alltså! Så gott. Haha. Och så satt vi en del på deras balkong och tittade på bilarna, för de bor precis vid cityringen. Perfekt.
Sen gick vi ut och mot lögarängen där vi satt ett tag och tittade på fina bilar. :) Och jag hann med att shoppa lite också. Haha hittade en snygg tischa. Heidi Klum-tröjan som jag letat efter väldigt länge. Haha.
Efter ett tag gick vi tillbaka in mot stan igen och så satte vi oss precis vid cityringen och tittade. längelänge. Jag tror att klockan var 01:30 när vi gav upp. haha polisen hade kommit och ställt sig där då så.. ja det roliga dog ut. p: Men det var kul så länge det varade! :D Hade det mysigt.


En Pirates-lastbil. :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0