market.

Idag åkte jag till Västerås och Morgan. :) Vi skulle gå på cityfestivalen. Innan det hade han köpt en body splash från H&M till mig. Lime & Coconut. Den är heeeelt slutsåld här i stan nämligen. Men nu så har jag den. :)
Vi gick runt och tittade en massa. Jag hade ju ett mission - köpa en snygg Torres-tröja. Och jag hittade en! Toppen. Slänger upp en bild här sen. tih.
Sen köpte vi Langos. Vi delade på en Budapest. På den är det vitlökssmör, rödlök, ost och gräddfil. Alltså, det var den goooodaste langosen jag någonsin ätit. Haha! Galet. Efterrätten blev varsin donut. Så gott! Perfekt dag alltså. Så himla trevligt. :) Och så fick vi med oss två påsar brända mandlar hem också. Ett måste!
Sen hemma hos mig åt vi kvällsmat och tittade fotboll. Och Spanien är vidare till semifinal.
Lovely. ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0