let it rain.

Idag har det regnat heeeela dagen alltså. Det  började efter det att jag skrev förra inlägget. Och det regnar fortfarande. Bara regn, regn och regn. Men det gör inte så mycket tycker jag. Jag ska ändå bara vara inne. Har faktiskt börjat packa lite iallafall. I påsar! haha. Hoppas på de där flyttkartongerna snart ändå.

Saknar Morgan. Det suger att vi kanske inte ska ses på över en vecka. Åh varför ska killar vara så killiga. När det började åska inatt så önskar jag att han låg bredvid. Det hade behövts. Nu. Inte sen.

I helgen ska jag förhoppningsvis till Elin som förtillfället är lite sjuklig. Det blir kul om det blir av! Annars ska jag bara begrava mig i packning och flytt så att jag slipper tänka. Har inte tid med det nu.

Nu ska jag gå och göra sallad. Till efterrätt blir det kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag var lika ensam som du i natt när det åskade så mycket :( jag vaknade klockan fem utav ovädret. Jag ringde nästan Fredrik för att jag var så rädd men hann somna innan...

2010-07-29 @ 21:47:26
URL: http://hhejmarielle.blogspot.com
Postat av: Elin

hoppas verkligen att du kommer hit <3 du anar inte hur mycket jag vill träffa dig min kära vän!

saknar dig :)

2010-07-30 @ 18:26:57
Postat av: Sofia

marielle - ja, precis! då förstår vi varann när det gäller åska. haha.



elin - ja, ser fram emot det! imorgon måste bli en bra dag alltså. saknar dig med! <3

2010-07-30 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0