dining & wining.

Inte riktigt.

Min kvällsmat igår blev ett stort fiasko. Jag var hur hungrig som helst men så gamblade jag och testade något som jag aldrig ätit förut. Jag har alltid velat tycka om köpt potatissallad, men det gör jag inte. I flera år har jag försökt alltså. Men så köpte jag nån Lyxpotatissallad med örter och det såg riktigt gott ut! Och så hade vi köpt något nytt vegetariskt. Som schnitzel med tomat och örter eller vad det va. Spännande. Så jag lagade iordning och slevade upp den kalla potatissallade som faktiskt hade potatis i sig. Jag åt några tuggor och försökte intala mig själv att det funkade. Men icke. Jag kunde inte ens äta upp det jag hade på tallriken. Och en till ört-vegeschnitzel låg och väntade i köket. Den ligger nog kvar där än idag. Haha. Misslyckad middag!

Idag skulle vi äta pannkaka. Men så upptäcker jag att hallonsylten nästan är slut. Och vi har inte ens någon vispgrädde! Herregud. Så jag antar att idag blev en lika misslyckad middag-dag. Helt sjukt. Och jag är så hungrig och det är så varmt. Orkar verkligen inte gå och handla.

Så jag ska nog gå och laga lite ris. Och så en vaaaanlig veg-schnitzel. Och så soya och stark sås till det. Låter gott alltså.

Peppar inför fotbollen ikväll alltså!!
Heeeeerreguuud! Spanien. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0