danmark - dag 8

Dags för hemfärd! Vaknade klockan halv 8 och då gick jag upp och packade ihop på en gång. Det var inte det lättaste men tillslut fick jag igen väskan. Det var som tur var skitväder denna dag. Så då spelade det liksom ingen roll att vi skulle åka. Det hade varit trist om det var strålande sol. Vi skulle åka vid kl 10 men Jonna satte sig i bilen redan vid halv 9. Haha. lillen. Hon var lite arg för att hon inte ville ha på sig de kläder hon valt kvällen innan. Men det blev bättre sen. Det tog ungefär en timme att åka till Fredrikshavn och så gick vi runt där ett tag och tittade. Sen gick båten nångång vid kl 13. Det tog hela 4 timmar att åka hem till Sverige men tiden bara sprang iväg. Jag och syster handlade en massa i taxfreen. haha handlade choklad och så köpte vi gemensam present till mamma. Och så köpte jag en mini tuggummiautomat till Morgan. Och en miniflaska med citron codka. haha. mini-tema.
Bilresan hem var låång. Det tog över 4 timmar men så var vi hemma tillsut. Då var jag sååå trött. Somnade medan jag pratade med Morgan i telefonen. haha. Knaaas.
Men det var en trevlig Danmark-semester!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0